tangolicious.blogg.se

2013-08-02
21:57:20

Mister magics mysterious machine
We all go a little bit crazy sometimes, so why not enjoy the ride?
 
Denna bild är enkelt nog ett symoliskt uttryck för min känslomässiga syn på livet i dagens samhälle.
Jag vet att många sitter och tycker att vi är fria men ärligt talat.. Är vi verkligen det?
 
Ja menar, vi är under ständig påverkan utav reklam, sublima meddelanden, medias för oss omärkbara men fullt existerande påverkan. Vi utsätts för daglig hjärntvätt mina damer och herrar, hur vi ska tycka, rösta, tänka, klä oss, köpa, utstå och känna. Våra förväntningar och livsstil likväl omdömen och åsikter, likväl utseende och stil påverkas av det som krast sagt styr oss. MEDIA.
 
Sen präglas våra värderingar och självkänslor av dom som tror sig veta hur vi ska vara...
Mångas sätt att se på min konst är lite som hur jag ser uppfostran,
Man gör ett ra jobb det blir en fin men jävligt konstig tavla, så folk rynkar på näsan och ger en, en mall att gå efter så de blir rätt och passar deras tycke.
 
Välkommen på en tjuv kik in i min bittra hjärna!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: